|
|
Ukończone kursy, szkolenia: |
|
|
Szkolenia EMDR i z zakresu terapii traumy:
- „Szkolenie podstawowe EMDR, level 1”, Fundacja VitaMelius
- „Zastosowanie EMDR w pracy z dziećmi i młodzieżą – Poziom 1”, Italianissima
- „Zastosowanie EMDR w pracy z dziećmi i młodzieżą – Poziom 2”, Italianissima
- „Working with children escaping from war with EMDR”, EMDR Europe
- „Wstyd: od Kopciuszka wśród emocji do myśli przewodniej pracy z traumą z zastosowaniem EMDR”, Italianissima
- „Uwalnianie od traumy trans generacyjnej poprzez EMDR”, Italianissima
- „Dziecko z zaburzoną więzią i traumą nadużyć”, Pro Familia
- „Praca z dzieckiem po traumie umieszczonym w rodzinie zastępczej”, Pracownia Pomocy Psychologicznej Ośrodek Szkoleniowy
- „Zabawy bez obawy – jak pomóc dziecku, które przeżyło traumę?”, Instytut Pomocy Profesjonalnej
- „Praca z dziećmi z zaburzeniami przywiązania”, ETOH
- „Wpływ traumy wczesnorozwojowej na funkcjonowanie dziecka”, ETOH
- „Praca psychoterapeutyczna z dzieckiem po traumie w ujęciu poznawczo-behawioralnym”, Psychotesto
|
Szkolenia DBT:
- „Szkolenie dla liderów programu Family Connections”, PTDBT
- „Wprowadzenie do terapii dialektyczno-behawioralnej (DBT)”, PTDBT
- „Trening umiejętności terapii dialektyczno-behawioralnej (DBT)”, PTDBT
- „Dialektyczna terapia behawioralna w pracy z młodzieżą (DBT-A)”, Pracownia CBT
- „Letnia szkoła DBT”, Centrum Zdrowia Psychicznego HarmonJa
- „Strategie DBT w czasach kryzysu”, AMiE
- „Terapia dialektyczne-behawioralna w leczeniu zaburzeń odżywiania”, PTDBT
|
|
|
Szkolenia diagnostyczne:
- „Stosowanie 4-cyfrowego Kwestionariusza Diagnostycznego FASD w praktycznej, ilościowej diagnostyce zaburzeń ze Spektrum Poalkoholowych Wrodzonych Zaburzeń Rozwojowych w zespołach interdyscyplinarnych”, Ośrodek FASTRYGA
- „Narzędzie M-CHAT-R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju”, SYNAPSIS
- Uprawnienia diagnostyczne: Bateria-GIM i 16plus; Skala Inteligencji Stanford-Binet 5; Bateria PU1; Bateria-5/6R; Bateria-7/9 i 10/12, PTPiP
- The Columbia- Suicide Severity Rating Scale, Columbia University
- „Wywiad do diagnozy autyzmu (ADI-R)”, Centrum Wspierania Rozwoju Motyl
|
|
Szkolenia psychoseksuologiczne:
- „Kurs Edukatorów Seksualnych”, Bliżej Siebie
- „BDSM/kink w gabinecie psychoterapeutycznym”, Ośrodek Terapii i Rozwoju „Dobrze, że jesteś”
- „Transpłciowości i niebinarność u dzieci i młodzieży”, Centrum Terapii Haak
- „Transpłciowości i niebinarność u dorosłych”, Centrum Terapii Haak
- „Opiniowanie na rzecz sądowego uzgodnienia płci”, Centrum Terapii Haak
- „Zaburzenia seksualne u mężczyzn”, Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego
- „Zaburzenia seksualne u kobiet”, Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego
- „Leczenie zaburzeń seksualnych”, Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego
- „Nowe zjawiska w seksuologii”, Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego
- „Najnowsza perspektywa problemów i zaburzeń seksualnych”, Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego
- „Endokrynne aspekty zaburzeń płodności i dysfunkcji seksualnych”, Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego
- ”Seksuologia sądowa”, Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego
- „Jak profesjonalnie pomagać osobom aseksualnym”, Asfera
- „Praca z osobą niebinarną. Szkolenie dla praktyków psychoterapeutów, seksuologów, lekarzy. Soc 8 WPATH”, SyntezaLab
- „Zastosowanie treningów psychoseksualnych i gadżetów erotycznych w psychoterapii”, Warszawski Instytut Seksuologii i Psychoterapii
- „Wywiad i konceptualizacja seksuologiczną w ujęciu poznawczo-behawioralnym”, Psychotesto
- „Seksualność nastolatków – podstawy pracy terapeutycznej w ujęciu poznawczo-behawioralnym”, Psychotesto
- „Problemowe zachowania seksualne w dzieciństwie”, TherapyTools
- „Pomoc psychologiczna i psychoterapia osób z dysforią płci”, Terappo
- „Pomoc psychologiczna, psychoterapeutyczna i medyczna dla osób transpłciowych i niebinarnych”, Terappo
- „Rozwój psychoseksualny dzieci i młodzieży. Dojrzałość psychoseksualna w wieku dorosłym”, Iza Jąderek
- „Terapia psychogennych zaburzeń erekcji”, Iza Jąderek
- „Wykorzystanie modelu ACT w pracy z seksualnością”, Uczę się Act
- „Wykorzystanie terapii opartej na uważności w leczeniu dysfunkcji seksualnych u kobiet”, Uczę się Act
|
Terapia schematów:
- „Terapia schematów”, SENSICA
- „Terapia schematów w zaburzeniach odżywiania: Głęboko zakorzenione przekonania i złożone współwystępowanie problemów”, Uczę się ACT
- „Good Enough Parenting. Professional Training (Facilitator Level)”, Louis Counseling & Training Services Pet Ltd
|
|
|
Szkolenia z zakresu neuroróżnorodności:
- „Psychoedukacja dzieci i nastolatków o ASD i ADHD. Psychoedukacja sestemu”, Akademia Neuroróżnorodności
- „Złote zasady pracy z Klientem z ADHD i/lub ASD”, Akademia Neuroróżnorodności,
- „ADHD i ASD – na czym polega dobra psychoedukacja dorosłych Klientów”, Akademia Różnorodności,
- „Skuteczna praca z ASD i ADHD – jak ją prowadzić, planować i naprawiać to, co nie działa”, Akademia Neuroróżnorodności,
- „Jak budować strategie radzenia sobie z osiowymi objawami ADHD?”, Akademia Neuroróżnorodności,
- „Wybuchy złości i (auto)agresja w ADHD i ASD. Maskowanie złości. Identyfikacja triggerów, impulsywność, strategie pracy, strategie naprawcze”, Akademia Neuroróżnorodności,
- „Jak działają leki? Farmakoterapia w ADHD i ASD”, Akademia Neuroróżnorodności,
- „Zaburzenia lękowe w ASD i ADHD. Modele lęku w ASD. Lęk jako komponent biologiczny i jako konsekwencja niedopasowania do świata. Sposoby pracy i konceptualizacja”, Akademia Neuroróżnorodności,
- „Terapia zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży z ASD i/lub ADHD. Konceptualizacja, wprowadzenie modyfikacji, wyzwania”, Akademia Neuroróżnorodności,
- „Perfekcjonizm i prokrastynację w neuroróżnorodności. Jak wpływa na terapię i brak zmiany?”, AkademiaNeuroróżnorodności,
- „Współwystępowanie depresji oraz ASD i/lub ADHD. Jak dostosować i właściwie wdrażać interwencje terapeutyczne”, AkademiaNeuroróżnorodności,
- „Zaburzenia obsesyjno-kompulsywne (OCD) oraz ADHD i/lub ASD. Dlaczego terapia nie działa? O znaczeniu dostosowania interwencji terapeutycznych do Klienta neuroróżnorodnego”, AkademiaNeuroróżnorodności,
- „Relaksacja, praca wyobrażeniowa, mindfulnessi – jak ją dostosować do Klienta neuroróżnorodnego? Co robić, gdy techniki nie działają?”, AkademiaNeuroróżnorodności,
- „Autyzm – funkcjonowanie, diagnoza, terapia”, Neuroverse,
- „ADHD – funkcjonowanie, diagnoza, terapia”, Neuroverse,
|
|
Szkolenia z terapii dzieci:
- „Praca z zachowaniami autoagresywnymi, myślami oraz tendencjami samobójczymi u dzieci i młodzieży”, Poza Schematami
- „Jak wspierać dzieci w terapii poprzez zabawę, gdy doświadczają rozwodu – zasoby, zabawy, narzędzia”, Pracownia Psychologii i Psychoprofilaktyki
- „Self-compassion w praktyce terapeutycznej z dziećmi”, Pracownia Psychologii i Psychoprofilaktyki
- „Self-compassion i zabawy wspierające poczucie własnej wartości w praktyce terapeutycznej z dziećmi”, Pracownia Psychologii i Psychoprofilaktyki
- „Praca z ciałem i techniki terapii zabawą w obniżaniu napięcia i regulacji wysoko wrażliwych dzieci”, Pracownia Psychologii i Psychoprofilaktyki
- „Techniki relaksacji dzieci i młodzieży”, Pracownia Psychologii i Psychoprofilaktyki
- „Terapia zabawą i narzędzia pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą”, Pracownia Psychologii i Psychoprofilaktyki
- „Praca terapeutyczna z dzieckiem i rodziną w sytuacji rozwodu”, Pracownia Psychologii i Psychoprofilaktyki
- „Wprowadzenie do pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą w nurcie poznawczym”, TherapyTools
- „Kreatywne interwencje poznawczo-behawioralne w terapii zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży”, TherapyTools
- „Terapia mutyzmu selektywnego w podejściu poznawczo-behawioralnym”, TherapyTools
- „Samouszkodzenia – jak pracować z młodym człowiekiem i jego otoczeniem?”, TherapyTools
- „Interwencje poznawczo-behawioralne w pracy z dzieckiem/nastolatkiem z ADHD”, TherapyTools
- „Myśli samobójcze u młodzieży – wsparcie i terapia w nurcie poznawczo-behawioralnym”, Psychotesto
- „Zachowania autodestrukcyjne u dzieci i młodzieży”, WIP
- „Stosowana analiza zachowania w pracy w zakresie zaburzeń wypróżniania”, CDiTZR
- „Tiki – diagnoza i terapia”, Poza Schematami
- „Praca z nastolatkami z niską samooceną”, Poza Schematami
- „Zaburzenia depresyjne i CHAD u dzieci i młodzieży”, Poza Schematami
- „Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym, Etap I i II”, Centrum Terapii Mutyzmu, Nieśmiałości i Lęku
- „Pomoc Psychologiczna dzieciom z rodzin z problemem alkoholowym”, PARPA
- „Terapia behawioralna trudnych zachowań u dzieci (do 10-12 roku życia)”, Crescentia
- „Zaburzenia jedzenia u dzieci”, CTZO
- „Wykorzystanie bajki i relaksacji w pracy z dzieckiem”, SET
- „Jak wspierać dziecko w radzeniu sobie ze złością”, SET
- „Choroba afektywna dwubiegunowa i zaburzenia osobowości borderline u młodzieży – diagnoza i różnicowanie”, Regulatio
|
Szkolenia inne:
- „Rozumienie i terapia samouszkodzeń”, Uczę się ACT
- „Zespół jelita drażliwego: poznawczo-behawioralne techniki pracy”, Healio
- „Depersonalizacja i derealizacja – techniki pracy w nurcie CBT”, Healio
- „Paruresis – poznawczo-behawioralne techniki pracy”, Healio
- „Trichotillomania i dermatillomania – wykorzystanie technik CBT, RTZ i ACT”, Healio
- Emetofobia u dzieci i dorosłych – poznawczo-behawioralne techniki pracy”, Healio
- „Diagnoza i terapia uzależnień behawioralnych”, TPIPU, WOTUIW
- „ADHD u dorosłych”, Regulatio
- „Szkolenie dla realizatorów szkolnych programów edukacyjnych w zakresie profilaktyki uzależnień”, PTZN
- „Kurs dla kandydatów na wychowawców wypoczynku”, Quercus
- „Wczesne wykrywanie zaburzeń psychicznych”, IPIN
- „Tik? Tak? Kształtowanie właściwych postaw wobec osób z zespołem Tourette’a”, PSST
- „Dna-V – Zastosowanie modelu elastyczności psychologicznej oraz psychologii pozytywnej w pracy z dziećmi i nastolatkami”, ACBC Polska
- „Studium przeciwdziałania przemocy w rodzinie”, Niebieska Linia
- „Przygotowanie do zawodu profilaktyka uzależnień”, PROFNET
- „Wolontariat – dobry krok!”, MONAR
- „Żałoba w systemie rodzinnym”, TRR
- „Teatr Plus Minus”, WOAK
- „Teatr jako plac zabaw”, WOAK
- „Profilaktyka używania substancji psychoaktywnych wśród młodzieży (alkohol, tytoń, narkotyki), CDN TWP
- „ABC origami”, TWP
- „Szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy”, ADIUTOR
- „Trening interpersonalny”, Terapeutica
|
|
|